Toate produsele trebuie montate de personal autorizat. Nerespectarea acestei prevederi duce la pierderea garantiei.

Garantia se acorda pe o perioada de 24 luni (persoane fizice) si 12 luni (persoane juridice) de la vanzarea produsului (exceptand cazurile in care se specifica altfel), indiferent ca este vorba despre tuburi, becuri sau panouri de iluminat. Garantia este valabila in conditii de utilizare normala, respectiv maxim 10-12h/zi. Nerespectarea indicatiilor de utilizare poate duce la pierderea garantiei.

La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte, impreuna cu accesoriile aferente si copiile de pe factura fiscala si certificatul de garantie. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.

Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.

Termenul de garantie intra in vigoare din momentul livrarii produselor, conform datei mentionate in factura fiscala.

In cazul in care solicitarea de acordare a garantiei este nejustificata (produs functional), solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse si eventuale costuri de diagnosticare (stabilite de unitatea de service).

Produsele care necesită acordarea garanției pot fi aduse personal de către client sau pot fi expediate la adresa:

Bulevardul Alexandru Ioan Cuza, Nr. 21, Sector 1, Bucuresti. Plata transportului pentru produsele trimise în service în vederea soluționării garanției revine în sarcina cumparatorului.

Operatiunile de service efectuate in perioada de garantie vor fi mentionate pe documente separate. Aceste documente devin partea integranta din Certificatul de Garantie. Perioada de garantie se prelungeste cu intervalul in care produsele s-au aflat in service.

CONDITII RETURNARE PRODUSE:

Persoane fizice:

Conform O.U.G. Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor: „Înainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) si art.14 , in termen de 14 zile începând cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.”

Art. 14, Alin. 3 din legea mai sus menționata spune astfel: „Consumatorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcționării produselor.”

Pentru returnarea produsului trebuie sa notificati in scris acest lucru la adresa de email office@lightsolutions.ro , Numai cererile scrise se vor lua in considerare.

In maxim 14 de zile de la data returnarii va vom inapoia contravaloarea produsului in contul dumneavoastra.

Cheltuielile de returnare si comisioanele bancare vor fi suportate de cumparator si se vor scadea din suma de returnat.

Produsul va fi returnat impreuna cu factura de achizitie.

Produsul poate fi returnat numai daca este in conditii perfecte, inclusiv accesoriile aferente.

Persoane juridice

Dispozițiile OUG nr. 34/2014 nu sunt aplicabile persoanelor juridice. Societatea noastră isi rezerva dreptul de a formula condiții speciale de retur si de a imputa costuri logistice si operationale intre 10%-30% din valoarea comenzii. Decizia de acceptare se va transmite intr-un termen de 72 ore de la primirea in scris a solicitarii de retur.

NU SE POT RETURNA URMATOARELE CATEGORII DE PRODUSE: 

– Produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri 

– Produse aduse pe comenzi speciale